Minnen som stärker sig för var dag som kommer.

Regn, regn och åter regn.
Fint de på sommarlovet! Åh det är bara 13 dagar kvar av somamrlovet:O
sjuuukt!

Idag var jag hos mormor  och morfar igen och fika. Vi bestämde oss för att åka till Elon.
Morfars pappa, som dog förra året.. R.I.P Elon ♥
När jag kom in i huset så kändes det hemskt! Att titta på hans saker
gjorde mig tårögd. För jag ville verkligen träffa han en gång till, men det han jag inte.
ÅH! något jag kommer att få ångra i hela livet.

När jag gick och kollade på han saker som stod kvar, så såg
jag ett kort på mig och min syster. Det var ett julkort där jag var lucia och hon tomte.
Jag undrade verkligen om han tänkte på oss när han tittade på kortet?
För visst tänker jag på hur han hade det om dagarna, ensam mitt ute i skogen.
Uga! Minnen...

Sedan åkte vi hem, och då beställde vi pizza. muma! :)

jag såg en bild på dig, och tänkte; hur var det då?
Var det som nu eller var det annorlunda?
Svaret får jag aldrig veta.
( tänk att kort kan skapa minnen? Och förmedla en känsla
som jag aldrig kännt förut. magiskt.)

marina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0