somtimes is so fucking bad.

just nu känns allt meningslöst.
som punkter.
.....................................................................................................................................
jag vill också vara bra på nånting, att verkligen känna
det här kan jag! Att kunna prata en framtid, att kunna veta
hur det ska gå till. Jag saknar att inte ha något att kämpa
till, att orka ta sig hela vägen. Ska jag lyckas med det
så måste jag våga ta steget. Steget som inte längre
finns öppet, men som kan komma tillbaka om
jag vill. Bara jag kan göra detta, bara jag kan
känna det rätta. Bara jag.


So baby I will wait for you
Cause I don't know what else I can do
Don't tell me I ran out of time
If it takes the rest of my life

Have a great life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0