tiden är kort, ta vara på den. jo visst.

Idag har jag umgåtts med mormor och morfar. Vi åkte på
auktion, hehe ja. Dom köpte nån tavla och lite så, Sen åkte vi hem
och fikade på äppelpaj! mumma!

Sedan for jag hem och fixade lite. Och sen vidare till sarah.
Vi skulle gå på bio. " Mamma mia " den var jävligt bra må jag säga :D
Trots alla gammlingar som satt bredvid oss så var det roligt ;)
hahahah. tack för kvällen sarah!

Har även ny design som carro fixade till mig. tack!<3

Skola i morgon, ja det är bara att köra på! *suck*

Vissa stunder här i livet är bra, medans andra är dåliga.
Jag tänker på hur det ska gå? Ska jag öppna mig mer,
eller låta det här försvinna. Jag vill inget längre.
Så jag låter dettta flyta på som vanligt så får jag se.
Det betyder inget.
 

 


Kommentarer
Postat av: s

haha,

- det luktar kärrning här!

:p

2008-09-01 @ 17:24:22
URL: http://saraaahpersson.blogg.se/
Postat av: c

svar; älskar dig!

2008-09-01 @ 19:21:14
URL: http://carolinejosefineforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0