he is everything I need ,that I never knew I wanted

Thursday today.

Ibland tror jag att vi måste stanna upp och tänka på vad vi har. För en dag kan det
plötsligt försvinna. Och då finns inga ursäkter för vad man har
gjort. Det är så svårt att förstå?
Att hata någon man egentligen älskar. Är så svårt att mista.
Och helt plötsligt står man där. Ensam utan svar.
Jag hoppas det ordnar sig för dig.<3


Ja ännu en dag har gått, skolan var väl okej. Simma sista timmen!
Det var rysligt skönt de!
Efter skolan drog jag hem till carro, fixa lite och sedan hem till mig för att kolla på
" 27 dresses " igen. trevligt :)

Sedan till mormor och käka pannkakor. Dom bästa i sverige:) hehe.
Sen var det ett träning på dagen schema. Och som sagt så har vi sån tur med
vädret. aah! hatar regn....

tomorrow is friday.
Marina

Kommentarer
Postat av: caroline

pose pose pose. i vattnet vattnet vattnet xd -.- ^^ hahaha skoja

2008-08-21 @ 22:50:26
Postat av: Marina

hahaha! det var äkta poses de må jag lova;) eller?;O

2008-08-21 @ 22:56:01
URL: http://marinablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0