you and me.

välkomen hösten?

Förvirrande väder, ja det är precis så det är. Ena stunden regnar det, och andra
stunden skiner solen. Härliiiiiigt!

Nej nu är det bara en dag kvar innan skolan börjar. Vad ska man säga?
Inget jag längtar till. Eller på ett sätt gör jag det. För då är det en dag närmare slutet
på 9:an... Fast tiden går ju som sagt fort... INTE! Bara när det är som bäst.

Och det kanske kommer bli lite mindre skrivet här, men inget jag vet än!
Imorgon drar jag (maybe) till stan.
och sedan träning! Älskar de...

Är hoppet tillbaka om att hitta nån som dig? Jag vill inget annat en att ha en som dig.

En som vet vad den vill. Jag saknar en som dig.. min dagliga dos av glädje.

marina
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0