hurtful

- jag är besatt!
Ja som ni ser så har jag ändrat lite här. Smått sådär. Men iaf, jag är besatt.. Av James Morrison och Erik Hassle! Har snart lyssnat slut på alla låtar, men dom är lika bra ändå. Grymt.

Har köpt lite julklappar idag. Fast fattas någon så det måste fixas snarast. Som sagt lov nu och jag tror inte jag kommer skriva så mycket här men ska försöka mig på ett inlägg lite då och då!:) Måste ju umgås med familj och vänner när det valkas mot jul såhär. Och på tala om det så måste jag träna så jag är fit for fight  i januari när jag ska provspela i Falköping;) haha, kommer ju gå som det går de. Kanske att det blir lite skriller på lovet?! (det gillas!)

sweete, ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0