det visnade rätt fort.

klockan 7.55 i måndags gick tåget mot upplands väsby som då fortsatte till stockhom!
Dagen var solig och varm, så jag mamma, madde och pia tog färjan över till
Fjäderholmarna! Badade och hade det mys, trots den lilla "badstranden".
Sen åkte vi tillbaka till stan, gick och kollade lite sen upp till hotellet.
Duscha och kollade på tv sedan var det middag på programet.
Vi gick runt ett bra tag, och ringde även till några bekanta för att
få reda på en thairestaurang, haha.
tillslut hittade vi "Pong" satt där ett bra tag, sedan blev det stockholm tonight.
Tog oss en kulglass och satt och prata. sen stängde alla för kvällen och vi gick hem.

Jamen du! Frukost buffe är inte dumt det. Fixa sig och sen var vi till historiska
museet, sen blev det en sväng på gamla stan. Och då skulle vi shoppa men hitta inget:(
Sedan gjorde vi inte så mycket mer. Åkte hem och somna på tåget, haha.
Hämtade Tara idag också, ska pröva och ha henne här i två veckor, så nu kanske man ska få hund
också :)

Nu vet jag att det aldrig kommer bli du och jag igen.
Du är min bild när jag vaknar, du är min bild när jag somnar.
Du är den jag verkligen älskade.

marina, den du aldrig minns.


Kommentarer
Postat av: c.f

:D

2008-07-30 @ 14:30:52
URL: http://carolinejosefineforsberg.blogg.se/
Postat av: m.

;D

2008-07-30 @ 20:22:12
URL: http://marinablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0