I still want you by my side

Ja, i helgen var det stugan som gällde! Inte så värst bra väder men det funkade.
Kom dit på fredagen då det vart fixa i husvagnen och lite så,
på lördagen var det stövlarna som skulle vara på! Jag, syrran och morfar
åkte ut till hans gård och gick ut i skogen för att plocka SMULTRON! mmmm!!
men vi var inte ensama där i skogshagen! det var kossor där också! hahah
först ville jag inte att dom skulle komma sen kunde jag inte hålla mig!
dom var ju så söta, var bara tvungen att klappa dom!men det var dom alldelses
för fega för! trost att dom följde efter oss hela vägen :P hahaha!

Söndagen blev lugn, vi åkte till en loppis och kollade sen så fixade vi i stugan lite :)
I går så fick jag klippa gräset med åkgräsklipparen! haha det är kul:D
Sedan fixade vi med buskar och höll på nästan hela morgonen!
På kvällen kom morfars syster och hälsade på :) trevligt!

Nej nu ska jag nog gå till carro efter hon har duschat!
PUSS<3


Kommentarer
Postat av: Sandra

söt blogg =)

2008-07-08 @ 22:23:50
URL: http://sandrastenhag.blogg.se/
Postat av: Marina

tack :) din med!

2008-07-08 @ 22:27:08
Postat av: alexandra

vilken är din favvotårta? =)

2008-07-08 @ 23:13:31
URL: http://huumlaan.blogg.se/
Postat av: Marina

choklad :)

2008-07-08 @ 23:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0