vi var menade för varandra

Ja nu är jag hemma från sundsvall!
Där det både hände roliga och läskiga saker...
Vi blev fotade av en sjuk gubbe. som sa att han brukade knäppa på dom som badar!?
På tisdagen skjutsade pappa ut mig, madde, amanda och elise. vi åkte till juniskär och löpte glass!
Och när vi var på väg hem blev det soppatorsk. pappa började ro men sedan fick vi hjälp av en annan som
åkte förbi.
onsdagen, stan och camping
torsadg och fredag blev slapp! + att amanda åkte hem. hon skulle till leksand på hockeyläger!
Älskar dig! <3
farmor och farfar med två kusiner åkte hem på fredagen.

på lördagen vart det stan igen med massa rea. och söndagen vart slapp!
Veckan därpå vart det sol och bada nästan varje dag!
på torsdagen åkte jag och pappa in med båten till stan för att kolla på någon båt, kommer inte
ihåg vad den heter :P

men någon som var riktigt hemskt var på onsdagen, mitt på dagen vid tre.
jag, madde och kristina gick på stranden.. och helt plötsligt blev jag jagad av tre fiskmåsar :O
det var hur läskigt som hellst! HUAAAA! :D

får de vad som händer i morgon. bada kanske låter bra?:)

ska jag hoppas på det bästa? nej, det orkar jag inte.
PUSS! marina. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0