Du är för bra för att vara sann

GLAD MIDSOMMAR! i efterskott, hoppas ni hade en trevlig dag!

Det är bara du som kretsar i huvudet på mig just nu. varför trodde jag att
det skulle funka? Jag hade nästan kommit över dig, då känslorna kom
tillbaka. Bara sådär. ÅH jag vill ha tillbaka tiden med dig. Eller vill jag det?


- kolla, dom meckar med bilen (s)
- nej, dom gör ju en lådbil! (c)
- men neeeeeeeeeeeejjjj! dom spelar ju hockey!! (m)

haha, dom körde med en skottkärra! tänk vad bra syn vi har ;)

* hotdog - playboy - ehhhhhhhm. nej topdog äre :D 

* om det är thai thai är det dåligt, men om det är raj raj så är det bra :D

Sarah och Carro! ni gör min tid mindre smärtsam. <3

Du är min. min dröm.
/ Marina Linnea Blom

Kommentarer
Postat av: cf

älskar dig

2008-06-22 @ 20:20:01
Postat av: Marina

älskar dig med

2008-06-22 @ 22:22:37
Postat av: sarah

love you

2008-06-28 @ 08:43:06
Postat av: Marina

love you too

2008-06-29 @ 19:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0