A million miles away

SÖNDAG
Iförr går var jag på konrirmation i kyrkbyn. Jag må säga att våran var mycket mycket bättre! Men trevligt hade jag.

MÅNDAG
Idag var jag själv i skolan. Jiippi!
På gympan fick vi sprinag 5km på tid. Jag var den enda tjejen som sprang den.
Och jag var nog den enda av killarna med.
Och vädret kunde man inte gnälla på heller! Underbart skönt.
Fyfan, varför ska ni hålla på? Ni är hatade av alla. ja precis alla.
lägg ner fyfan!

Efter det så cyklade jag hem och satte mig i solstolen en stund!
Sen har jag ju världens bästa kusin också som lånar ut
sina fina fotbollsskor till mig! Du är guld värd!
Jag har nämligen tränat fotboll i dag! haha jag var väldigt blyg men på onsdag
ska dom få se! haha
 I morgon är det skolfotboll för tjejorna. Ett måste jag ska se :)    
"Celine Dion-That's The Way It Is"

 
Marina.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka är hatade av alla ? ;)

2008-05-27 @ 19:58:40
Postat av: Jenny

aa det har jag, :) har du?

2008-05-27 @ 21:59:33
URL: http://www.penajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0