Lifehouse - Take Me Away

just nu ligger jag i soffan och är rätt trött. Efter att ha gått upp halv åtta, åkt till södertälje, spelat fyra matcher, sedan till kungens kurva och sen hem. Så känns det skönt att vara hemma! Blev iaf tre vunna och en förlust idag. Och den som vi förlora.. ja. Jag hade någ en jävla svacka. Så den förlorade vi. (tack vare mitt humör?!) Aja, sista matchen vann vi iaf. Och det var bara lite komiskt också. Fick serva 14 servar på raken hahaha. jag höll på att dö ju:D Fatta, jag marina satte 14 servar! ojoj. Sensation nästan. Och svackan kom nog bara för att jag ville göra pappa stolt. Han hade åkt enda hemmifrån för att kolla och då kände jag att jag ville visa upp mig. Fast det gick ju skit. Fast han fick ju se 14 servar iaf:)

( och vet ni varför det heter kungens kurva? jo kungen körde i diket där förut. hahaha jag höll på att smälla av när pappa sa det :D) Aja, bra jobbat idag tjejer. Felice, Evelina, Ellinor, Matilda, Kristin och Elin. Och ja, vi vann då gruppen, och vandrar upp till grupp svart. Den svåraste! Så nu jävlar.(alltså placering 1-6)

I morgon är det då dags för tierp att visa upp sig. Först damerna Tierp-Solna kl 14.00. Sen Herrarna Tierp-Hylte 17.00,
Och på kvällen blir det att jag firar morfar, och så kanske jag hinner över till pappa före matchen. Eftersom det är farsdag i morgon! puss!

c a r p e  d i e m
Marina


Kommentarer
Postat av: sarah

hahaha, där ser du vad jag har i biologi xD

2008-11-09 @ 12:07:58
URL: http://saraahpersson.blogg.se/
Postat av: sarah

eller nej du marina, dom heter talgoxe :)

2008-11-09 @ 12:53:39
URL: http://saraahpersson.blogg.se/
Postat av: Mia

verklgen carpe diem!

2008-11-11 @ 17:39:40
URL: http://svalan87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0