take me away

godkväll stora som små!

Dagen idag har varit konstig tycker jag. Eller kanske inte så konstig. Jag har bara varit så trött att det har blivit konstigt. Men dagen har väl sätt ut så att det blev skola först sen hem och dona innan träningen kom. haha. Ja ibland kan man säga att jag har; RÄTT! För det hade jag idag, och ingen trodde på mig. Så sa jag att det inte var nått och då kom de andra på att jag hade rätt. Och de satt så jävla skönt! :D ( kan bli lite ego ibland) Och nu på kvällen blev det att jag skrev klart samhällskunskap, ekonomi. Ska inte gå in på detaljerna om varför jag skriver det så! Men som sagt så är det äntligen fredag i morgon! Och jag har ingen träning heller, så en hel fredag kväll har jag att spendera med mina nära och kära!:)

Och så är min helg fullbokad. Lördag drar jag till Södertälje och spelar cup. Söndag farsdag och så är det dam&herr match hemma. ojoj.

Vad ska du göra i helgen?

fast nu måste jag kila isäng om jag ska orka med en hel fredag också! thihi. nattinatt!

c a r p e  d i e m
Marajna


Kommentarer
Postat av: naddi

låter som en kul helg! :)

har inget planerat i helgen faktist :o

sv; svårt att komma över han? :/

finns här om du vill prata! (`har erfarenhet.. haha)

och ja, obama :D <3

hahaha!

puss

2008-11-07 @ 14:13:50
URL: http://naaddi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0