tänk så underbart det var

Varför kom du inte senare, det hade gjort så mycket. Allt hade blivit perfekt. Men tider förendras. Och nu är du för långt borta.
Ja vi börjar väl med de två härliga vinsterna! 3-0 för både Damerna och Herrarna! Och känslan att båda lagen vinner är ju suuuper! Satt i seketariatet på herrarna, och dommaren påstod att jag gjort fel!:O Jävla dommare kan ju dra åt h******! Det var faktist cochen i Säter som skrivit fel nr... sååå! Aja dagen var ju som sagt riktigt snöig. När jag stod på plan och spelade så tittade jag faktist ut igenom fönstret och såg hur snön yrde. haha:) toker!
( kalles var ju som sagt med säter gänget.. hihi han är lite söt faktist! Men säg inget till Miah(; )

Måndag; Skola dårå, som var helt okej idag. Blev ju trors allt inte snömullad som vissa andra ;)
* Det är ju alltid kul med lite snö. Men nu börjar det bli lite mycket snö! Eller det blåser mest nudå. Men jag blev faktist riktigt arg idag när jag cykla hem.. Varför kan dom inte ploga mer! Herregud, kämpade som en oxe för att komma hem. haha. Ajs, väl hemma så satte jag mig och plugga. Och det kommer jag nog göra resten av kvällen! Jippi. (en månad till jul är det idag också!)

hittat mig en ny artist har jag också, James Morrison.
james morrison - Love is hard
 And it kicks so hard it breaks your bones
Cuts so deep, hits your soul
Tears your skin and makes your blood flow
It's better that you know
That love is hard.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0