det kan bli rena lyckan

ja nu var det ju ett tag sen, men så blir det ibland! I fredags var det halloween, och kom typ på det vid sju på kvällen?! Så då var den högtiden förstörd. Får hoppas på bättring nästa år.:) Men iaf så tränade jag på fredag kväll och det gick fint de. Lördagen blev väldig seg. Satt typ vid tv på dan. Sedan for man till farmor och farfar och fikade lite! Lekte med syster också. Och jag lovar, hon gör en på gott humör den lila pärlan!(: Och kvällen fortsatte till Carro en sväng. Sedan blev det tv mys. Eller aa, det var en läskig film:D Sen bums i säng!

Söndag nu, och det är sista dagen innan helvetet börjar! ÅH jag är sjukt less. Men dagen började med en lekstund, innan man for till aspenhallen för match.. Tierp - Bromma (dam laget.) Trodde inte att jag skulle få spela nått, så gjorde mig redo för bänken! Och så blev det. I första sett, Sedan blev det lite fel så jag fick komma in i andra sett och spelade då tredje sett på engång! Och det gick fin fint de! Trots att jag inte gjorde något riktigt bra så känndes det okej! Bara att ladda om till i helgen. Södertälje som gäller med junisarna. hehe. Matchen slutade iaf 3-0 till oss!:D Bra jobbat girls. Sedan var jag med Amanda och Caroline en stund. tihi.

Och nu är jag som död. Har massa läxor som ska göras, men orkar verkligen inte. Så det får blir på... sisådär... tisdag?!:D hahaha

c a r p e  d i e m
Marina

Kommentarer
Postat av: caroline

tisdag låter som en bra idé :D

2008-11-03 @ 17:25:22
URL: http://carolinejosefineforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0