Att kunna kartan kan vara bra ibland.

hallå hallå!
Torsdagen börjar med hemkunskap, som blir massa av bak.
Pizzabullar, tekakor, bullar och jag gjorde baugette. Fast baugetterna
ska vi ha till en annan gång.

Stack över till marknaden, fast samma skit som alltid. Fast visst förstår
jag de små som vill gå, men nu är det inge roligt längre.
Sista lektionen blev origentering! Och jag må säga att jag, Caroline och
amanda ägde i skogen! haha, och ibland kan jag faktiskt vara duktig.
Carro tappade nypan i skogen.. och jag hittade den! hehe:)

Sedan hem blöt och fin, gick över till mormor och sen var det träning,
blev en kort träning, menmen!

Visst skillde det några år, men det funkade endå. Men problem
uppstår och så är det.

Marina

Kommentarer
Postat av: c

kartläsaren <3

2008-10-10 @ 18:24:37
URL: http://carolinejosefineforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0