I don't know why I can't keep my eyes off you

Idag vaknade jag som sagt upp hos Caroline. Och där efter var det träning. Som gick skit. Jag skrattade mest? Men i morgon är det skärpning som gäller! Sedan hem och slappa framför tv, så var det dags igen för träning. Den här gången med damerna och b-laget. Gick hufsat så. Smått nöjd.
I morgon blir det träning på dan sen vet jag ikke vad som händer.

Jag minns de stunder jag vill minnas. Och även de stunder jag inte vill minnas. Att ett sms kan väcka ens sinne är nästan svårt att förstå. Du går in på inkorgen läser ett sms och sedan faller allt på plats. Du gillade aldrig mig. Och nu har jag kommit på mig själv; det sista jag vill fråga dig är om du verkligen gillade mig? Sen är jag klar med dig...


c a r p e  d i e m
Marina

Kommentarer
Postat av: f.

hör av dig. <3

2008-10-29 @ 01:15:20
URL: http://antoniafelice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0