if i were a boy

Ja men se så, fredag igen och fyfan vad skönt!

Efter en lång vecka har vi äntligen fått fredag. Och på måndag börjar höstlovet! Mer en efterlängtat! Aja, dagen i säg var väl helt skit. Engelska prov i dag och ja. Orkade eller han man plugga inför det? Nej. Åh man suckar högt för sig själv när man ser på böckerna. Och inte nog med det så har man ändå tagit hem en massa skit som man ska göra på lovet. Helt sjukt. Efter skolan så hämtade jag syster på dagis och vi gick hem och fikade och mös lite innan jag stack på träning. På Söndag är det nämligen bortamatch och då ska man med och vara bänkvärmare. Matchen är mot Rissne. ( titta även in på http://www.tierpvolley.se/index.php?colorstyle=orange Om du vill veta nått mer.)  Träningen isäg gick väl helt okej. Tyckte det gick bättre i går men. Och nu ska jag nog ta och kila i säng.

I morgon blir det av till Valbo för att stor handla. Behövs ska jag säga!
Det är klart jag undrar hur du mår. Långa dagar blir det, och det var som sagt  6 månader sist. Det känns. Det ska göra det göra. Det måste det.

c a r p e  d i e m
Marina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0