jag älskar att få skrika högt, att jag slog dig.

Vallentuna - Tellushallen - volleyboll cup.

Ja, dagen börjar vid sex. Duscha och äter frukost innan samlingen
vid aspen, kvart över sju.
Åker bil till vallentuna där vi ska spela om vilken grupp vi ska köra i.
Och då ska jag säga att jag inte mådde sä jävla bra!
I Torsdags sov jag över hos Carro! Efterlängtat, JA! Mådde inte så
jävla bra på kvällen där men. Fredag morgon var det samma, men upp
och jobba, sista praodagen! Och klara det galant!
Trots ett halv rangligt lag sp gick det rätt bra, placering sju av fjorton lag.
Var nära i alla matcher vi förlora men sånt händer. Nästa gång tar vi dom.

Åkte där ifårn till uppsala och åt på city garden, och jag lovar! fyfan vad trött jag var.
Och killen lite längre bort...
- det där var väl ändå din fjärde portion?! haha, herregud!

När man kommer hem möts man i hallen av en söt liten kvadrat!
- har du klippt håret? elise
- nej, vadårå? jag
- men.. du ser ut... du ser ut som.. du ser ut som en kamel! elise
jag höll på att dö av skratt där!:D älskar dig syster!:)

höll igång lite med henne innan jag somnade bums i sängen efter en lång dag.
Marina blom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0