när man hoppas, hoppas man mycket.

Ja, efter många små moment så kan jag skriva om min helg.

Lördagen börjar med att jag går till aspenhallen för att spela
match mot Jormala (Åland)
Men först så tittade jag och Erika på B-lagets match mot Uppsala,
och den vann dom. Sedan var det dags för våran tur, jag byter om och är med
på uppvärmningen och så. Men senare så blir det bara bänken.
Spela nästa gång? Vem vet.. Aja vi förlorade den matchen.
Med 3-2 i sett. Efter det så duchar jag och tar bussen till skärplinge.
Där mamma hämtar mig och vi beställer pizza. Äter med mormor
och morfar i Orsbo, Sen blir det raka vägen hem.

Väl hemma lire soffan. Och när man ska gå och lägga sig så
börjar man blöda näsblod! Och ja, det slutade aldrig! men tillslut
så. Gick och lag mig, men vid sisådär tre så började jag blöda näsblod igen!
huhu. Jobbigt må jag säga. Aja somnade om och sov till halv tio iaf..

Marina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0