en dröm, förvandlas till en verklighet

Allment slut, ja.
Idag var jag till valbo en sväng. Och införskaffade mig lite saker. Bland annat en jacka, kofta och tröja. Tänkte åka in till Uppsala nån dag och kika på skor också. Så om nån har lust att följa med så hö av er.
I morgon är det som sagt borta match så då blir det inte så mycket skrivet. Åker vid ett och matchen börjar fyra. Har utöver inte haft så ont i ryggen, så det är ju bra. Annars rullar väl allt på. Det är ju som sagt höstlov så man vet ju aldrig vad man hittar på!;D

Och här kommer en bild från kiruna idag! haha Matti´as skickade. Och jag tyckte det skulle visas upp!


c a r p e  d i e m
Marina

Kommentarer
Postat av: fillan (:

haha, jag var oxå i valbo idag =) hör av dig någon dag, jag kan följa med om du vill... <3

2008-10-25 @ 23:59:54
URL: http://antoniafelice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0