no happy ending

Harder, Better, Faster, Stronger!

Oj Fredag igen! Veckan har gått väldigt fort tycker ja. Skolan idag har gått bra. Lämnade in min novell, och ja. Den blev inte lika bra som jag hade tänkt mig menmen! Nästa gång blir den bättre! Fick även tillbaka fysiken där jag blev lite förvånad över resultatet! Alltid något:) Slutade en timme tidigare idag så då drog till mormor & morfar och fikade lite. Ska snart åka till pappa, Sedan blir det träning ikväll. Och jag ska säga er att jag är stel som en gumma, så får se hur det går! :D Och helgen blir som sagt sportig. hihi!:)
Och på tala om mitt humör så börjar det bli bra. Har haft mindre suckiga dagar. Konstigt nog!

Nej nu måste jag packa och fixa lite, vi hörs!
p u s s
Marina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0