min första största kärlek

ja nu var det ett tag sen. Men det ska vi inte klaga på.
Onsdag; Först var det skola, sista dagen denna vecka! gick super
med redovisningen också. Och så var jag barnvakt på kvällningen.
Sedan lekte jag och sarah lite;) puss på dig!

Och Torsdagen blev det stan med Felice! Hittade mig en kjol
och ett par shorts. På tåget träffade vi Jenny, som skjutsade oss
för att fixa nyckel. tack;D. Sedan träning. Fick skjuts hem av Roger och
Felice också:) Och när man hade ätit och duscha så fick man åka
iväg och vara barnvakt!

Och idag har jag bara slappat med en film! " Garden State"
mycket bra film. Sista träningen innför helgens spel också!
nervös?! Nja, lite då. Första matchen med damerna. Så nu gäller det att man är med!

11.30 Tierp - Bromma 
16.30 Göteborg - Orion
 
tider om nån vill komma och se en dam match!
Men vi hörs väl av mina vänner.  gay?! det återstå att se..
Marina


Kommentarer
Postat av: s

you bet! ;)

2008-09-26 @ 23:53:59
URL: http://saraahpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0