Svenska cupen, ta tillbaka lördagen!

klockan ringer... sju?! shit jag har försovit mig!
ska vara vid hallen om en halvtimme! Herregud så man stället till det.
Men inte konstigt efter en sån konstig sömn. Om jag ens sov?
Aja, väl vid hallen så tog vi en promenad! Skönt vare. Sedan vid nio var det
dags för match mot Orion!
Vann den lätt med 3-0 i sett!

Lunch.. och ja! jag skämdes på hemköp. hahaha, herregud:)
Sen var det dags för sista matchen mot Göteborg. Dom hade inte heller
förlorat nån match så det var två bra lag i slutet. Och jag säger er;
Satan så nervösa vi var! Sista och avgörande sett, 13-10 till oss!
men så händer det som inte få hända. Göteborg vinner fem poäng på raken..
Det som inte skulle hända hände! SURT, JAA!

Åkte hem och duscha. Och tog mig en lång stunds vila. Men jag tackar fär helgen!

Imorgon är det prao på T&P´s som gäller. Jag och Amanda. Börjar
nio så lite sovmorgon iallafall!
men ska väl försöka sova snart. Så nattinatt på er!
Marina

Nått jag brinner för...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0