today is the day

Det var du som fick alla att leé. Det var du som gjorde
mina dagar mindre dåliga. Det var du som fick alla att
känna sig värda nån.  I miss you!

Svenska cupen today!
Ja idag klockan halv åtta gick man upp och fixade sig.
Nervös var jag såklart också! Men första matchen klockan
nio var det herrarnas tur. Dom vann klart med 3-2mot Sollentuna.
*Suckers* Sen var det våran tur. Nervösa var vi också, men tiden gick
snabbt och snart hade vi vunnit en enkel match med 3-0.
Fast jag fick ite spela nått:( huhu! Sånt händer tyvär!
Efter det var det lunch på gästis. Ner till hallen igen och kolla
på matcher, därefter fotografering på gamelgårn. haha.
"kamelkiss" svante du är grym"

Ja sen blev det lite match tittande igen, då jag satt i sekitariatet.
Även teori han vi med idag efter matchen!
Sista matchen den här dagen var Tierp mot Säter.
Vi vann rätt lätt där också. Och så fanns det en kille med där.
Han såg ut som 15. Och var 19?! hahaha gud vad kul vi hade:D
"kalles kaviar" fick han heta också! ( fast han hette joel)

Ja denna dagen har brjdut på mycket skratt må ja säga:D TACK för det!
Och i morgon klockan halv åtta är det dags igen! Och jag lovar, vi kommer
vinna!

Aja godnatt på er mina änglar!
Marina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gumman, du är verkligen en pärla för mig, tack för en underbar dag, fler kommer ,-det vet jag. <3

2008-09-28 @ 19:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0