allt sammans på samma gång

Jag minns inte vad du sa
bara att du log mot mej
och munnen min ville säga
stanna kvar hos mej i kväll,
men jag såg i dina ögon
att du redan lämnat mej.
Hösten kom in i mitt hjärta
men jag glömmer aldrig dej



 

En söt liten text från en söt liten låt.
Hösten är påväg. Det känner vi alla. Och mysa med en varm
kopp choklad. Skulle inte sitta fel nej.

Skolan idag. Hur jävla sär skola har vi inte? Jo
den är hemsk! Lärarna pratar knappt med en.. Kul när man vill
fråga om nått?! Är så less! Usch..
Aja efter skolan tog jag mig till Carro, och ja. Vi bakade
äppelpaj!;)  Och hade oss!
Och tomorrow, träning, träning, träning!
Är jag taggad? nja. Det blir jag väl!

( OBS, akta er för spelet winterbells! Man blir beroende;O jag lovar!!)


Marina linnea blom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0