bullshit. like it

patetiskt...

Ja, fredag. Skolan är som drygast just denna dag. Men man får väl leva
med det. Iallafall så var jag på fotbollen på kvällen.
Ullfors-Rex. Vinst för ullefors med 3-1! Grattis.
Sedan hem och sova. Var rätt trött efter en jobbig vecka.


Saturday!
Idag var det furuvik som gällde.
Tåget gick 9.38 och sedan var dagen fullsmackad med aktiviteter.
När vi kom dit så gick vi runt och kollade lite på djuren och så. Men jävla ormar och vara läskiga.
huhu! Sen vid 12 så öppnades nöjesparken! Och då blev det åka av. För idag var allt gratis förutom
maten och lotteriena. Blev även lite yr av vikingarskeppet. FY!

Klockan 13 var det servtävling, och så klart att man var med och tävlade! ( man skulle träffa en affisch som
låg på andra sidan av nätet. Alltså en volleybolplan.) Jag var inte i så bra form i början, men till sist så träffade jag
och vann då det sista priset;) som bestod av en väska med; strandtennis, en liten fotboll,en frisbee och lite andra strand spel. haha man tackar :D
Efter det blev det mer karuseller och lite så.
Uppträdande var det också! Nordman och Linda Bengtzing;) hehe fick lindas autograf. ( nice ha?! not..)

Sunday!
Idag var jag och familjen över till mormor gunvor, som fyllde 82år! Grattis!
Och så fixade jag till farmors frilla lite;) så duktig man är alltså (!!!)

Nej snart en ny vecka med nya tag! Hoppas det händer nått trevligt bara.
Läxor som ligger här på hög och ska göras. ja herregud!

peace. Marina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0