inget var som det skulle vara

HATAR JESUS....

Tiden rullar på och vi ska snart ha vårat första prov för höstterminen.
Och den här gången är det svenska-gramatik! Så hoppas på att det går an!
Idag var jag med Carro. Vi skulle plugga men som sagt, det är ju bara måndag?
Men i morgon får det bli lite plugg hoppas jag. Fast när jag kom hem så skrev jag lite
på musiken och tittade smått på dom andra läxorna.

Imorgon är det träning, känner mig riktigt taggad att köra nu!
Måste försöka hålla mig i bra form nu..

Och på Onsdag är det återförening med konfirmationen. hehe ska faktist
bli kul att komma tillbaka och träffa alla tillsammans igen.

såpp, nu hoppas vi på det bästa! Och så får vi se hur det blir.
Du har det iallafall bra. Och du.. jag bryr mig inte om dig. Jag hade min
chans och sumpade den. Som jag jämt gör. Livet går vidare. Jag tar dag
för dag, men på nått sätt finns du där. försvinn. snälla..


Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv
Marina,peace.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej snygging

2008-09-08 @ 22:10:38
Postat av: agnes

JUST DET KONFAN! :D OCH JAG KAN GÅ ! hihihihi

2008-09-09 @ 15:54:28
URL: http://agnestheberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0