cinco

min femåriga syster tycker om att prata på spanska, cinco, cinoc.. jag är cinco! Ja här kommer lite uppdateringar från Sundsvall. Vädret här är inte så vakert, snön ligger blöt på marken och det är för det mesta molnigt och duggar. Pappa jobbar hårt och snart har han rivit ner hela huset. ( han håller på och ska bygga om en stuga) och resultatet kommer bli kanon tror jag!

Idag har jag, syrran och farmor åkt ut på stan och shoppat lite. Blev lite grejer som jag kanske kommer ladda upp sen. Men annars äre väl lungt, hjälpte pappa lite idag också. Eller jag slängde några brädor i brasan haha :D

jag vill kunna göra saker för dig.. men vem är du?

Darin - Runaway

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0