alla frågor finns kvar

Så var det torsdag och snart helg igen! Dagarna har rullat på, och jag hade förväntat mig sol hela veckan men den försvann i tisdags. Och när man vaknar i dag så snöade det blötsnö?! Men det slutade rätt fort och över gick till mulet och kallt. Får hoppas på bättre väder i helgen!

Skolan började rätt så segt,och då fick jag mig en tankeställare , vilket gymnasium ska jag välja?! Usch svårt det där tycker jag.
Idrotten var chill, en polare höll i egen lektion då det blev lite fotbolls övningar. Grymt kul att köra andra sporter sådär! :) Sedan blev det till att spela upp våran låt på musiken, och det gick fint! Stannade några minuter och då började vi sjunga, och satan. Det är kul att sjunga, verkligen! Så på kvällen blev det till att träna, gryymt skönt och grymt jobbigt känndes det idag. Vet inte varför men, känns som att jag vill komma ut och spela lite beach nu. ;D



Grey´s anatomy, så underbart bra.
Att veta att du inte längre finns vid min sida, att du kanske aldrig kommer tillbaka. Det är hårt, mycket hårt. Du gav mig nått jag aldrig känt eller fått förut. Och inte hann jag förklara mig helt innan du gav dig av. Inte ens säga hejdå.. peace.


Kommentarer
Postat av: erika

lilla gumman, jag har svaret på varför du blev sugen på beach !

du såg ju mig och kristin . ojoj, vad vi gjorde dig sugen på't :D

2009-04-17 @ 15:40:57
URL: http://eraiijka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0