drömmer mig bort

Snacka om slapp fredag! Ohjj, skolan ska vi inte tala om, film och massa annat slappt. Som på so lektionen, som blev till att köra hänga gubbe och kasta flygplan! haha grymt.  Solen har ju visat sig idag med, underbart! + att jag har lov nu!!!

Så är det dags att gå över till mormor och morfar, vi skulle beställa pizza. Och allt går bra tills vi ska åka hem med pizzan. Biljäveln får nått fel och stannar, great! Fast jag och morfar fixade det och ringde grannen Henry. Älskar den människan :) Sen for jag över till barret en stund och skratta av mig lite. Och nu sitter jag här och håller på att packa. Ska nämligen till Sundsvall i morgon. Ska bli kul att komma bort lite nu igen.. Känns som att jag aldrig är hemma nu för tiden? Aja skit samma, men jag vet inte riktigt när jag kommer hem. Men det återstår väl att se.

Saknar dig sötnos!
 

åååh, du gör mig så glad! oskaaar.


Kommentarer
Postat av: Malin

svar; men åh, vad glad jag blir! :* det är sådana som dig som gör att jag VILL fortsätta blogga :) tusen tack <3



Det är väl inga problem att du aldrig är hemma om du tycker att det är skönt att komma bort? :p

2009-04-05 @ 17:55:27
URL: http://hallonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0