don´t break my dreams

thoréngalanvar bra, diggade hela konceptet. blev ingen träning på kvällen, men madde och jag stod och latsha med bollen ett tag innan vi satte oss för att kolla lite nattfotboll. haha ruligt. dagen idag har mest bestått utav städning och sååånt, höhö.

imorgon är det pepparkaks hus som gäller, och sen volleyboll på kvällen. (vinst för grabbarna med 3-0 mot RIG falköping)

utan ord kommer man inte långt. så hur bär man då sig åt för att få dig att prata? jag vet fan inte längre..


Kommentarer
Postat av: Malin

mmmm, pepparkakshusbak är höjden av julstämning! gick det bra?



svar; aw, det är lugnt nu. om det hade varit så att jag hade gått på thoréns så hade jag förmodligen inte följt med på skidgrejsimojset ändå för jag är totalkass på skidor :'



och snön är ta mig tusan underbar (synd bara att det ska vara så kallt). och tack tack du :*

2009-12-20 @ 11:13:37
URL: http://hallonte.blogg.se/
Postat av: Gabriella

RE: Tack så mycket! Och vilken fin blogg samt bilder du har!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0