hold me now

idag är det dag 343, och det innebär att det inte är så många dagar kvar av 2009. sjukt ju! skolan var chilledill idag, då det blev film första lektionen och sen datakunskap. och jag fick mig ett gott skratt idag. då vi gick och prata om en buss som kör i uppsala. sofia säger att det bara är pankisar som åker den. och jag börjar skratta; och när började pannkakor åka buss? caroline; men hon menar ju pankisar.. fattiga!! sofia; nej det gjorde jag inte, jag menade penionärer! jag; HAHA ibland hör man dåligt..." ackta aschlet (häcken)!!"

nej nu måste jag lyfta arslet ur soffan och gå och göra mig lite fin. ska nämligen gå till erika och julfika lite. mums! :) och jag måste ju bara säga att jag älskar allt som hör julen till, men ibland blir det ju liiiiite för mycket gottegott. men vafan, det är bara jul en gång om året ;)

så vi hörzz!

Kommentarer
Postat av: palmen

aschlet!

2009-12-09 @ 20:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0