Stad i ljus

stad i ljus, i ett land utan namn, ge mig liv, och allting föds på nytt.

nu kom jag på vad jag skulle säga här i förra inlägget, det var ju såklart att min kusin tobias fyllde år. så grattis i efterskott!
söndag; andra advent, mysigt värre. bara 16 dagar kvar till jul! drog en sväng till valbo på dan. sen hem och kolla när tierp torska mot linköping med 3-0. sedan vidare till vegahallen för att titta på hockey med caroline. härlig sport det! man får sig ett jäkligt gott skratt iaf. då en av grabbarna står och ska teka och drämer ner klubban i isen för att det hade varit lite bråk före, så när han gör det så går bladet av. och jag mitt dömhövve tjuter ut i skratt! haha sjukt kul med hockey, verkligen! dock förlora grabbsen med 10-7, men bra kämpat får man väl ändå säga.

sitter nu och jobbar flitigt med caroline och sofia p på administrationen, satan så det går. matte sen och därefter åker jag hem och äter och drar vidare på träning. fin måndag yo.


Kommentarer
Postat av: ccc

hihihihi

2009-12-07 @ 18:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0