Underbart är bra

Måndag och första dagen på lovet har gått.Vädret är ju nästan super, det snöar ju gott folk! Iaf så började jag dagen med en liten sovmorgon, sedan vare dags för sportlovs träningen! Tycker Raffa är snäll som kämpar på med envisa mig, dagens sol till dig. Sedan for jag hem och satte mig och kolla på scrubs med sirran. Och på kvällningen gick jag över till Barret och vi tog oss en lite promenad efter att ha snackat ett bra tag med Mattias. Haha den människan är så underbar!

Ja och i morgon blire träning igen, mellan 13-15. Eller får se om jag åker dit tidigare. Iaf om du är sugen så kom gärna förbi och kör lite. Alla är välkomna :)

Ah, senare i veckan ska jag försöka få in lite bilder sen min och barrets fotodag! Blir super det.

Kommentarer
Postat av: Amanda

jaha?

2009-02-17 @ 11:50:40
URL: http://amandaamariaa.blogg.se/
Postat av: Pinar

Jag lovar det är inte så skönt som det låter :) Typ 8-10 grader, man kan definitivt inte bada :D Men jag åker ner dit varje lov för att slippa Sverige :)

Puss

2009-02-17 @ 17:12:56
URL: http://nooshis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0