En dag i taget

Ja först så ska jag gratta killarna till segern i söndag. Tierp-Habo 3-0, satt tyvär i hotlinen så jag kunde inte heja på lika mycket som jag brukar. Men det gick ju bra för det! :D Var även och kollade lite hockey före, såg en förlust och en vinst match. Kusse vikkan spela!

Måndagen var rätt slapp, skola hem träning. Trots Det så var mitt humör på noll när jag kom hem. Men är desto bättre idag! Trots att vi hade nationella prov i svenska. På torsdag kommer andra delen på tre timmars skrivning. (tror jag det var på) Ska väl ta och säga att jag har börjat fått ont i ryggen igen, och det är då inte skönt. Känner mig som en gammal tant! Men med lite mer träning så hoppas jag på bättring!

Och till sist ett riktigt stort GRATTIS på födelsedagen bästa kusse! Älskar dig :) <3

I mina ögon är du en diamant

Kommentarer
Postat av: ELLEN

Åh, det låter jättehärligt :*

Nja, jag är hemma och är sjuk ): vet inte riktigt hur jag gör med skolan imorgon. Men det är inte bra här ): hängig, huvudvärk, illamående och magont ):

2009-02-03 @ 19:03:24
URL: http://ellerenellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0