Man måste våga

Nu ska vi börja med lite resultat här. B- laget; Sundsvall-Tierp 2-3   Dam; Umeå-Tierp 0-3   Herr; Tierp-Örkeljung 3-2! Bara vinster denna helg, vilket var super kul! Var bollrullare på herrarnas match och jag ska säga er att det var riktigt svårt att vara tyst under den matchen, grymt bra spel! Och sista bollen blir en brasilien power! Ett riktigt fint Sssssss :D ( för er som inte vet sporten så var det volleyboll)

Aja min helg har varit riktigt slapp. Åkte ju som sagt till mammas faster och hade det trevligt. Sedan på söndagen fick jag ut och ta en promenix med C! Vi tog 5km på vegan, grymt skönt. Sen kanske det blir skidor på onsdag. Suuuuper!

Idag var jag och sötnosarna A & C till tbs och kikade. Såg riktigt bra ut! 
Trots att jag gillar snön nu.. Men visst skulle det vara skönt med sol, en beach plan och en massa underbara männsikor?
 

Kommentarer
Postat av: caroline

nepp skidor

2009-01-19 @ 22:50:57
URL: http://carolinejosefineforsberg.blogg.se/
Postat av: Agnes

Svar: Det var det verkligen! :) Härligt, ja min dag har absolut vart lyckad. Kram

2009-01-19 @ 22:51:47
URL: http://agnesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0