monday

aaaaaaaaaah! just nu är jag jävligt förbannad.... jävla bil spel! jag och en grabb satt och snacka och då kom vi på tal om ett spel som han körde, och då var jag bara tvungen att prova. vilket ledde till att vi började tävla om vem som kunde på mest poäng. ( en mycket dålig ide!!) jaa så nu sitter jag här och försöker slå hans rekord, efter att han slagit mitt. suuurt. men i morgon då jävlar!!!

idag har faktiskt solen varit framme hela dagen! och vad passar inte bättre om inte lite beach då! vi körde ett antal sett innan vi gav upp. och då började jag spela det där jävla " crazy taxi " som är beroende framkallande, enligt oss... hahahah fyihelvete. men efter att ha suttis stilla en stund så blidde det en promenad för mig och en springrunda på caroline. jag är som sagt inte frisk än så ingen hårdkörning här inte. sen blev det en fin cykel tur, härligt såhär på sommarlovet. hihi


här har vi de vinnande laget i swedish beach tour, herr.
Casey Patterson  (håkan berg)   Hans Stolfus  
och jag säger bara rawrrrrrrrr!
jaa, håkan min gamla lärare var förstås inte med i laget.

Kommentarer
Postat av: Tobias

tackar :D ja göteborg är fan bäst, love it!

2009-06-23 @ 10:38:31
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: vad roligt :) tack så mycket ^^,

2009-06-23 @ 17:37:21
URL: http://emmaabusiig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0