det är inte alltid lätt

dagen började på en loppis, då jag införskaffade mig en kjol (på bilden) och en fin väska. sedan skulle jag och min vän åka till valbo. missar tåget, tänker ta nästa men det går bara till skutskär så det blev uppsala. och det var ju som sagt sveriges nationaldag idag, och det missade vi. så vi åkte in och affärerna stänger fyra. hinner köpa lösnaglar. och min vänn införskaffar sig några tröjor (y) sedan beger vi oss hem för att kolla på sverige - danmark. slutar 0-1, suuurt!
men före det så tog vi oss en fotorunda, några få smakprov på våra mästerverk kommer här. sååå, tack för mig.




 fotofilurarna är ute, så passa er noga.

trots detta som skett så får du konstigt nog mig på bra humör. jag ler och är glad för din skull, O!


Kommentarer
Postat av: caroline

hahaha ja det är fan bildakuten på min blogg :D

jag älskar dig!

2009-06-07 @ 11:39:25
URL: http://carolinejosefineforsberg.blogg.se/
Postat av: Malin

söt kjol och en söt du :*

och nu blev jag jättesugen på att åka till uppsala, åh.



svar; åh, jasså. hur tusan fick jag det till att du slutade gymnasiet? x> haha. aw, så då är du 93:a alltså?



fyja, regn är förjävligt :< men mina gummistövlar är guld <3

2009-06-07 @ 17:41:38
URL: http://hallonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0