relalalaxa

nya tag nu.
fina fisken, drog på beach time i lördags. härligt väder och bra motståndare. vi var bra, men vi skyller ändå på att det var första gången!  men det var super kul att få spela lite, det gör vi gärna om! för det är jäävligt kul att spela beach, ni borde prova!!
efter det så drog vi hem och jag cyklade och chillade med barr1. och det blidde en en promenad där på kvällningen.

idag for jag till stugan i snatra. älskar stället. var där med mamma, syster och så mormor och morfar! häärligt.
gjorde mig en fin sommarkrans som ni ser på bilden!

och sen så ser ni ju hur taggade vi var i lördags! marre & barr1
- jag måste kolla på matchen säger dom!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0