solsken

ja ni, solen hänger sig kvar. och det tror jag det skulle göra ett bra tag till! igår så vart det bad och sol men caroline, sen så hjälpte vi till i kiosken i ca 4 h. och jädrar vad man får öva huvudräkning. kanske blev en tia fel sådär i början men det blir nog bättre sen :) efter det så åkte jag hem och sen tog jag och caroline oss en härlig cykeltur.

dagen i dag, jaa. åkte till aspenbadet för att hjälpa till i kiosken igen. och det bara för att jag är så snäll (a) och hasse och ann-marie är det ju inge fel att umgås med heller. hahah fick mig ett gott skratt där. och så underhöll ju oskar och johan mig med lite sms ;) snyggingar!
 så efter ungefär två och en halv timme begav jag mig hem.  chilla och satte på "i taket lyser stjärnorna"  jag vet att den är rätt gammal men det var först nu jag hade tid att se den. och den var ju riktigt bra. sen hare bara blivit till att vila. är nämligen förkyld och har varit det nu i ungefär 14 dagar. vilken suger eftersom jag ska på beachspel i helgen. hostar nu mera som en gubbe! haha



känn en doft, av kärleken. den smeker tyst förbi. lejon kungen

Kommentarer
Postat av: Anonym

sveper annars

2009-06-26 @ 18:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0