vissa tider är hårdare än andra

näst sista dagen på aspenskolan, det känns lite konstigt det göre. man har ju som sagt spenderat sina 11 år där i skolan, såååå! och för det andra så blir vi den första klassen på aspen som har gått där ifrån förskolan till nian. det är rätt coolt. av de 12 eleverna som gick i min klass i förskolan återstår endast tre tjejer och tre killar.

men i vilket fall så var det skitväder idag, så ingen brännbol blev det. träning i kyrkan som gick bra, vi tjejer låter fortfarande högst! haha sen drog jag hem, och vidare på möte i uppsala om helgens jobbande. fick tuffa kläder so vi skulle ha på oss, hehe. och nu ber jag till gud att det kan bli fint väder!!!

jag är lite nervös inför morgon dagen det måste jag säga.. blir alltid lite nervös när det ska hända sånnahär saker, och det är ju inte kul om man gör bort sig på sin egen bal! men man får hoppas på att det går bra. börjar dagen med att;
 *gå till skolan och typ kolla på film
* hem och fixa sig
* fissan
* hem igen och fixa lite till
* sen kyrkan
* mat på tp´s
* dansen på möbeln

stressig dag, ah jo det måste jag säga! och juste, grattis sverige som tog malta på plats. 4-0 och det tackar vi för.



yeeeaah, jag klarade mig igenom hela skiten! i morgon blire bal

Kommentarer
Postat av: Carolina

GRATTIS TILL SOMMARLOV då :)

2009-06-11 @ 22:13:25
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: EMMA

Sv; Jaa, det är sjukt att man kan stöka ner så mycket :P

2009-06-11 @ 22:29:30
URL: http://eimj.blogg.se/
Postat av: Malin

svar; nämen oh, där ser man :' haha. second hand är inte så farligt alltså, tvärtom; helt underbart! och man kan göra riktiga fynd som man är ENSAM om :* det är så otroligt trist när alla går omkring med likadana tunnikor från gina och liknande.



vad ska du gå för nåt till hösten förresten? :)

2009-06-12 @ 13:26:03
URL: http://hallonte.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: haha precis ^^, åå tack så mycket :)<3

2009-06-12 @ 21:43:08
URL: http://emmaabusiig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0