det kommer och det går

shoehoo på er! det var ett tag sen jag skrev men här kommer dagarna. i onsdags var jag först på lägret och efter det så begav jag och carro oss mot våran beachvän liza. vi drog sedan på korvkalas, och sen blev det bio med härligt folk . " baksmällan"  vilket var en jäkligt bra film! sen var vi ute och hade oss innan det var dags bäddsoffan!  sen var det dags för sista träningsdagen. vi körde en lien turnering och mitt lag vann! yeeah! sen blev det bad på fyris :) och där efter var det dags att säga farväl till alla vänner, vilket är lika jobbigt varje gång!


hannes blev en av våra nya polare! sötnoseeeen

och gårdagen, GLAD MIDSOMMAR! hoppas alla hade en trevlig dag igår :) jag hade en mysig dag med familjen och våra grannar lite längre bort! hade tävling och lite så. sen blidde det fotboll. och självklart så vann  mitt lag! :D god mat blev det också, sen blidde det  film " vi hade iallafall tur med vädret, igen" fast den var inte lika rolig som den första. men skit samma. nu sitter jag här och har varit och fikat hos mormor och morfar. näää nu får vi se vad denna dag har att bjuda på! 

  liza och carro i väntan på bion
  uppsala
 en snygg beachplan byggd av lag " hot"

Kommentarer
Postat av: c

hahahah beachen :D

2009-06-22 @ 08:29:29
URL: http://carolinejosefineforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0