give me the night

tjenixen. dagen idag började med ett deppigt humör. fråga mig inte varför men det känndes bara åt helvete. men efter man kommit hem och lagt sig på soffan och man inser att det är dags för träning så blir man lite gladare.

jag, carro, marcus, helene, erika och kristin körde minispel. först till åtta. och det gick väl bra. haha jag och min kompanjon carro hade det roligast. och bra var vi också, det går bara framåt! :)

vi planerar våran framtid så som vi hoppas och vill att den ska bli. men när vi väl kommer till kritan så försvinner allt hopp igen. och man får börja om på nytt.

Kommentarer
Postat av: caroline'

:)))))

2009-06-04 @ 15:29:48
URL: http://carolinejosefineforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0