2 Mars

jajemen idag är det min dag! kan man tänka sig så tiden går fort, var ju nyss januari? men iallafall så kommer det väl några och firar mig ikväll med mamma och i helgen blire väl fira med pappa och alla på den sidan :)

Förövrigt så är jag inte så pigg, hostar och snorar som bara den! Får se hur det blir med skola i morgon..
åååh jag måste bara säga att jag har världens sötaste syster! Lilla Elise ringde precis i telefonen och började sjunga: vi gratulerar,  vi gratulerar... och gud så glad man blev :D Ska även tacka alla som sagt grattis idag också! <3

Nej nu måste jag skynd och byta om lite. Och efter gästerna blire till att plugga. låter kul va?

                                                       1993-03-02


Kommentarer
Postat av: Malin- hockeyfruga

haha precis! åh fy dessa gråa kalla tider! inte kul med förkylning! jag planerar att min snuva är borta när ja vaknar imån ;D haha ja, verkligen, tror ja kommer trivas som "fisken i vattnet" :)

2009-03-02 @ 22:25:49
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: caroline

GRATTIS IGEEEEEEEEN! :D <3

2009-03-02 @ 23:03:54
URL: http://carolinejosefineforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0