jag skrattar mig förbi dig

oh i lördags drog jag som sagt till farmor med hela tjocka släkten, och jag älskar verkligen min släkt! Grmt vad roligt man kan ha, speciellt när hela släkten har vinnarskalle :)
Iaf sådrog jag och laget på slutspel i södertälje i söndags (volleyboll var då sporten). Redan vid sex var vi iväg, och visst har vi blivit bättre på att spela! Vi gjorde bland dom bästa matcherna igår så det var bara kul. Och min insats var mer än ok tycker jag :) vi slutade tillslut på en 6; plats. Så nu är det bara att tagga om till göte som går av stapeln på fredag! ;D  Efter drog vi till kungens kurva och åt, och när jag går förbi media market så ser jag att kevin borg står och sjunger där, live! haha det tyckte jag var lite kul :)

Och så har hela måndagen snart gått, rätt trött har jag varit men inte klaga för det. Fotboll på gympan, jag och barret stannade kvar och körde lite gym med några andra. Kanske ska blir mer nästa måndag?! Sen var det bara att åka hem och ta igen sig innan man drog på träning och körde fys+boll. Så nu sitter jag här och ska lägga upp mina läxor för denna vecka, blir till att köra hårt nu!  ∞


Kommentarer
Postat av: Christoffer - Bögen från Dalarna

TV-serier kan vara höjdpunkten med veckan. Jag längtar mestadels efter; Grey's Anatomy, Heroes, Ugly Betty och Desperate Housewives. Och svenska; Wipeout och Ballar av Stål! ^^

2009-03-24 @ 01:01:03
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Nina - This is who I am ♥

tack gumman! <3



ha en bra dag!

kramis

2009-03-24 @ 07:55:11
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: malin

blir så jävla trött på skolan alltså, bläh. plugg hela tiden :(

haha, det ska bli riktigt skönt att dra till mexico igen (;

2009-03-24 @ 14:39:06
URL: http://malinberggrens.blogg.se/
Postat av: Anonym

aboslut, det ska jag göra ;) haft en bra dag ?(:

2009-03-24 @ 22:22:27
Postat av: Malin

svar; yes :*

och det förstår jag, eftersom hon fortfarande är din frisör efter alla dessa år.



jadu, det är väl sådär med mig; känner mig lite halvt död & miserabel, men jag överlever :) själv då?

2009-03-25 @ 17:40:18
URL: http://hallonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0