så vidare det inte händer sen

Så var det äntligen fredag, och jag håller just nu på att packa til Göteborg, SM som gäller. Och visst har jag svårt för att välja vad jag ska ha med mig men tror att jag har packat rätt så bra iallafall! Jag är lite nervös, men det brukar jag vara när jag ska åka bort såhär. För det känns oftast som man har glömt något..

Nej nu är det urslit, kroppen värker och allt känns allmänt dåligt. Eller hur är det egentligen? Jag vet varken in eller ut längre. Så kan det vara ibland, men nu ska jag inte försöka tänka så utan nu ska jag ha lite kul. Rätt skönt att åka ifrån tierp ett tag, släppa allt liksom.



hör inte av dig, om du inte verkligen menar det. för nu kör jag mitt eget race..
peace mannen.


Kommentarer
Postat av: AmandaKling

Sv: desamma :)

2009-03-27 @ 15:54:48
URL: http://amandakling.blogg.se/
Postat av: Malin

svar; okej, det är alltid upp & ner. med allting : livet är en jäkla bergochdalbana. man får bara lära sig att leva med det.

tack så mycket :)





PEACE! och njut av resan bort från Tierp nu! :

2009-03-28 @ 18:55:35
URL: http://hallonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0