njöötnjöööt

såja, nu tänkte jag försöka sammanfatta den tiden jag inte skrivit om.
Förra helgen, övernattade jag hos Barret då vi spelade lite kort och hade det allmänt roligt! Så på söndagen var det damernas sista match. Och visst så vann dom den!
Måndagen var det då träning, och det gick bara bra faktist, kännde väl att det var ett tag sen man hade tränat men inga problem.  Så var det onsdag och det var dags för rinkbandy med skolan. Och det var bland det roligaste jag har gjort! Vi spelade sammanlagt tre matcher, en avgjord och två vunna. Vi vann då hela den "turneringen" :D Amanda (kusin min) gjorde 20 av 21 mål haha. Men vilken jäkla kick man fick när man spela, så jävla roligt! Synd bara att man inte spelade hockey eller bandy för så kul man kan ha :)

Torsdag, badade först med skolan. och självklart så går min lagning av på tanden så det blir till att åka till tandläkaren när man kom hem. sen så spelade herrarna sin andra match i kvartsfinalen mot Hylte. Resultatet blev 1-3 till dom. Så nu står det 2-0 till Hylte i matcher. Hoppas på vinst på söndag nu grabbar!
Och fredagen blev det att åka till Uppsala, god mat och mycket skratt. Och jag vettifan vad jag hade i skallen efter, men åt fel håll gick jag när jag skulle leta mig vidare till Barret och Siri. Kanske berode på att det var fredag den 13? haha ;D

ojsan, så långt inlägg. men nu blire bättring här igen. :)

men visst är man lite snigg i skriler? ;) (dock inte från rinkbandyn)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0