söndag

så var det söndag igen, buhu! solen har vart framme idag också, men inte har det varit lika varmt inte. så inget solande idag. nej istället blev det hårdträning på beachplanen. och det var mer än behövligt! därefter var det fotboll på schemat.det blev till att titta på två matcher i strömsberg. a-laget och juniorerna. och det var riktigt kul, med mina flickor hehe <3

känner mig som en kräfta idag också, men det börjar bli bättre. fast nu har jag fått ont i mitt knä igen. för självklart så ska jag slänga mig och ta emot mig med det högra knät som gör så oerhört ont! ajj, måste nog kolla upp det snart.


mattias jansson, jag saknar tiden med dig kusin. du får en att skina upp som en sol,  <3 (även målskytte i matchen idag.)


Kommentarer
Postat av: emma

tkr du? :)

då har ja lyckkats då :D haha

de kmr rakt ifrån hjärtat! :)

2009-05-04 @ 16:16:05
URL: http://emmabolmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0