lördag/söndag!

(lite efter med uppdateringen men det funkar ändå!)
så fortsatte kvällen hos carro, vi sitter och pratar med lite folk och rätt som det är är klockan näsan fyra. vi sitter en stund till vid datorn och inser att vi inte är ett dugg trötta! så varför inte vara vaken hela natten? så då bestämmer vi oss för det och att vi redan klockan åtta ska ut och dela ut reklam.

och under tiden roar vi oss med att ringa några samtal, samt prata om hur vi skulle lägga upp dom sista veckorna innan balen. hahah och jag lovar att vi skrattade högt när vi ringde runt! och när klockan var ungefär sex var jag tvungen att ta en 5 min tupplur! fast efter dom minutrarna så fick man en kudde kastad i ansiktet och det var dags att vakna.


men eftersom vi hade så tråkigt så gick vi ut vid sju istället, och jag kan ju lova att det var det roligaste jag vart med om reklam! hahaha blev skrämd av en kärring, svordomarna bara rann ur oss, och till sist körde vi racing med skäms-lådan! haha herreguud, och det blev ju bara värre då vi inte hade sovit nått heller. så ni kan ju tänka er!


så började klockan närma sig tolv och det var dags för beach träning. höll på i dryga två tim och sedan så åkte man hem. men då ville ju boysen spela så då åkte man tillbaka till beachplanen igen och körde två timmar till! och tänk er nu att jag inte sovit ett dugg och så håller jag på sådär. känndes i benen efter kan jag ju säga. men det var inte slut där. efter maten tog jag och carro oss en cykel tur! hahah undrar hur vi egentligen tänker ibland?!

men vi har haft det nå otroligt roligt, skrattat så kindgroparna värkte när jag tränade! hahah shajseees.

  
  


Kommentarer
Postat av: caroline

gagagag jag älskar dig! :D

2009-05-26 @ 21:10:35
URL: http://carolinejosefineforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0